Support Uren Overeenkomst

Wat betekent een 'Support Uren Overeenkomst'?
Indien Xiwel zowel hosting als design voor uw website heeft geleverd, kunt u vrijblijvend gebruik van de Support Uren Overeenkomst. Deze overeenkomst maakt de support zichtaar waar u niet voor hoeft te betalen.

Welke support krijgt u?
Helpdesk support; 
- Aannemen van meldingen betreffende vragen en storingen (per telefoon en/of mail)
- Telefonische ondersteuning, assistentie bij gebruikersproblemen 

Onsite support;
- Gebruiker instellingen aanmaken, wijzigen en onderhouden
- Ondersteuning bij gebruikersproblemen
- Installatie updates
- Testen en maken van een backup 

Technische support;
- Toevoegen/verwijderen van mail-accounts
- Toevoegen/verwijderen van ftp accounts
- Verhogen/verlagen uploadsnelheid 

Calamiteiten;
Voor werkzaamheden op uitvoeringsadressen, gericht op het oplossen van storingen met een spoedeisend karakter. Aanvang werkzaamheden binnen vier/acht uur (werktijden) na ontvangst van storingsmelding

Hoeveel uren bedraagt de overeenkomst?
Het aantal uren support per maand is in uw contract terug te vinden.

Wat kost de Support Uren Overeenkomst?
Xiwel levert deze overeenkomst als bijkomende service. Er zitten geen extra kosten aan verbonden, mits de uren binnen de afgesproken marge blijven.

Wat gebeurt er met uren die 'over' blijven?
De overeengekomen uren hebben een geldigheid van 1 maand en kunnen niet meegenomen worden naar een volgende maand.

Hoe worden de uren bijgehouden?
U krijg na elke vraag/opdracht een mail met de resterende support uren. U zult tijdig worden gemeld indien de afgesproken uren van de betreffende maand bijna verstreken zijn. Het tarief van uren buiten uw pakket bedragen 78 euro per uur (excl BTW)

 

Alles-in-1

Eén aanspreekpunt mbt al je internetoplossingen en/of huisstijl.

Responstijd en bereikbaarheid

Hoe is Xiwel bereikbaar?
Telefonisch (06-24456994) en per mail (duim@xiwel.nl).

Wanneer is Xiwel bereikbaar?
Maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00, zo dit werkdagen zijn.

Hoe snel geeft Xiwel antwoord?
Xiwel houdt een responstijd aan van maximaal 6 werkuren. De praktijk wijst uit dat 90% eerder dan 5 uur wordt beantwoord.

Wat doet Xiwel als er spoed is?
Voor spoedgevallen is Xiwel bereikbaar (spoed@xiwel.nl) en geldt een responstijd van 2 uur. Het is mogelijk dat hier extra kosten voor worden berekend. Spoed aanvragen worden, waar mogelijk, wel in het weekend behandeld!

Wat is spoed?
Onder spoed verstaat Xiwel een probleem met bereikbaarheid, een storing of een beveiligingsprobleem. Ook klussen met betrekking tot een webdesign welke binnen 5 dagen gerealiseerd moeten worden, vallen hieronder. Met betrekking tot serverstoring bij de hostingprovider worden er uiteraard geen kosten berekend.




Naar voven